28 September 2010 - Toys are great!

Min dag började med att jag steg upp tidigt, åkte in till stan och strosade runt lite. Kände att jag behövde rensa tankarna. Det har hänt saker i mitt liv som har gjort det lite annorlunda från vad det var förra veckan, och det var vad jag läste i mitt horoskop förra veckan... :P Det enda jag kan göra nu är att anpassa mig till de nya förhållandena.

Efter ett tag av strosande träffade Lilli och vi gick och såg Toy Story 3 på bio.

Filmen var så grym! Den var rolig, spännande och faktiskt lite läskig på vissa ställen men den var grym helt enkelt! Trodde först att det skulle vara en dålig uppföljare men jag hade fel :)
Efter bion gick vi runt lite i stan och kollade på nya mobiler. Jag har länge tänkt på att skaffa mig en ny och så gick vi in på the phone house och en försäljare la fram ett skit bra erbjudande så jag kunde bara inte tacka nej.

Så nu är jag en lycklig ägare till en SonyEricsson Xperia! :D
Nu måste jag bara få igång internet på den också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0