23 September 2010 - WTF!

Har typ precis kommit hem från jobbet och är grymt trött! Det var en riktigt jobbig dag, så mycket att göra och morgondagen lär inte bli bättre MEN det är ett jobb och ett jobb ger pengar och så får man ju sin första lön i morrn så jag håller humöret uppe :)

Lämnade in min mobil på lagning i måndags och såg precis att den har skickats från Nacka till Kristinehamn och att arbetet är tillfället abrutet...det känns som om det kommer ta ett tag innan jag ser den telefonen igen...men men får se hur lång tid det tar innan jag får tillbaka den.
Snackade precis med Micki i telefon och hon ska till tandläkarn idag fast hon har tandläkarskräck och det tycker jag är väldigt modigt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0