22 September 2010 - På jakt efter en maskeradkostym!

Jobbade bara halvdag idag, slutade runt 12.00. Jobbade ute i Hemmesta och blev klara med alla väggar förutom en som vi ska göra klart på fredag :)
Skulle möta Micki efter jobbet men jag var i Gullmars några timmar tidigare så jag tog en lååååååång fika i väntan på henne. I väntan på henne hände lite skumma saker och jag träffade Elli som funderar på att börja i kören igen vilket skulle vara riktigt awsome! :D
Efter drygt tre timmars väntade kom Micki och vi åkte in till stan och tittade efter maskeradkläder till på lördag då vi ska på maskerad! :D
Under vår jakt inser jag att fan va dyrt det är med utklädnader! xD Hittade en potetiell klänning men så klart fanns den inte i min storlek = min vanliga tur...
Vi gick därifrån utan en enda sak men så gick vi in på stadium i stället där jag handlade för mitt presentkort lite myskläder så jag kom inte hem helt tomhänt iaf :) <3
Men maskeraden på lördag är fortfarande ett mysterium vad jag ska ha på mig xD funderar på att vara en rockabilly brud som jag var på Lillis skiva i våras men vi får se om det, kanske hittar nåt bättre :)

Jag och Micki på Lillis skiva i våras :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0