16 September 2010 - Förvirrad!

Ligger just nu hemma med en förkylning och har varit hemma i tre dagar nu. Förhoppningsvis gör detta så att jag är frisk på lördag då jag ska ha min 19-årsfest. Men detta är inte det som stör mig just nu.
Mitt jobb är det som stör mig. Pappa säger först att jag är anställd hos honom fram till nästa sommar och nu säger han att jag fortfarande ska vara inskriven på arbetsförmedlingen eftersom han tycker att jag ska söka ett nytt jobb. Anledningen till detta är vad jag har förstått att han har svårt att vara min chef och min pappa samtidigt. Men jag förstår det inte eftersom jag tycker att det hittills har funkat bra. Men det ända jag kan göra är att fortfarande vara inskriven och söka nytt jobb hela tiden...
Hela året har varit fram och tillbaka med om jag skulle få jobba hos honom eller inte. Nu fick jag jobbet och ändå sitter jag inte säkert! Det känns som om detta har varit en berg-ochdalbana hela vägen! Man tror att man sitter säkert men det gör man i alla fall inte... :-/

Längtar till lördag dock! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0