13 September 2010 - Förhandsvisning!

Idag gick jag och Micki på SFs förhandsvisning för filmer en sydfransk affär. Och för er som undrar så är förhandsvisningarna gratis så man slår två flugor i en smäll genom att den är gratis och att man få se den innan alla andra! SF förhandsvisar bara vissa filmer så det gäller att bli medlem i bioklubben och hålla koll på sin mail eftersom de skickar ut inbjudningar via mail där det står datum när man ska hämta ut biletterna till respektive film. Man brukar få hämta biljetterna en vecka innan filmen ska gå typ. Jag tror också att det bara gäller om 400 platser så det är först till kvarn som gäller. Dessutom om man blir guldmedlem som jag är får jag hämta ut biljetter dagen innan alla andra medlemmar. Så ni som är filmintresseade, om ni inte redan är det så bli medlemmar i bioklubben! :D
En bild på mig och Micki från i fredags! :)

Filmen var dock hur skum som helst och lite av en porrfilm. Kritikerna kommer antagligen att älska den och kalla den ett mästerverk men jag kände att det inte riktigt föll mig i smaken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0