30 Augusti & 1 September 2010

1 September
Har jobbat hela dagen som har varit ganska så seg fast jag fick sovmorgon till typ 9 men i alla fall :P
Gick hem runt halv fem och har nu täckt av tätskickt som man kan säga är som ett kakelklister. När det sitter så sitter det, så det blir riktigt kul att försökta ta bort det som sitter i ansiktet, på armarna och i håret...det är bara fläckvis men det gör ont att ta bort det...
Idag fyller brorsan 21 och detta firar vi med en asgod middag som består av kycklingsoppa och ostkaka som efterrätt!

Ett berg av grädde! :D <3

Ostkaka med drottningsylt och grädde! mums!



Jag kan fortfarande inte fatta att han fyller 21 och att jag fyller 19 om drygt tre veckor (!)
Men grattis bror! :D <3


30 Augusti
Jobbade som vanligt idag men efter jobbet bytte jag snabbt om och åkte in till stan och mötte Andrea. i käkade amt på donken och gick sen på förhandsvisningen av "I rymden finns inga känslor" som för övrigt var en riktigt bra film! Se den folks! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0