7 Oktober 2010 - Daughtry! :D <3

Slappade och tittade på tv hela dagen och jag hade inte mobilen på mig sen när jag gick upp och kollade om det var någon som hade ringt så hade Andrea ringt så jag ringde upp henne och då frågade hon om jag ville följa med och se Daughtry med henne! Andreas mamma skulle egentligen ha gått med Andrea men hon hade blivit magsjuk så då frågade Andrea om jag ville följa med istället! Och jag svarade såklart ja! En stund senare satt jag på bussen på väg in till gullmars där jag mötte Andrea. Vi käkade middag och ställde oss i kö. Det regnade som fan och det var skitkallt men så värt det när man väl kom in :)
De spelade på Debaser på medis och det fanns två barer så man var ju tvungen att köpa en drink som för övrigt var den godaste drinken jag drukit sen sommaren 07 ^_^



Efter ett tag började förbandet spela, dom var asbra! :D



Efter deras spelning gick vi till baren och chillade lite, dock utan drinkar :(


Till slut var det dags för Daughtry att spela! :D <3



Bandet var grymma och kvällen var awsome! Tack Andrea för det! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0