6 Oktober 2010 - Avsked?

Idag var det fullt upp hela dagen! Tog sista direktbussen in till centralen som gick runt 9 sen satt jag och väntade på att min bästa vän Amanda skulle komma fram med buss från Bollnäs. När hon väl kom fram gick vi inne i stan och käkade lunch, shoppade lite, fikade sen efter några timmar fortsatte hon sin resa hem till nyköping :)





Efter att jag hade lämnat av Amanda på cantralen åkte jag hem till Lilli och väntade på att hon skulle göra sig klar och så åkte vi tillsammans in till Kungsholmen där vi gick på en avskedsmiddag. Eveliina som gick i min klass och som nu går i min kör ska resa i väg med sin syster och de blir borta i typ fem månader så detta var deras av avskedsmiddag till deras vänner :)
Vi käkade på Vapiano och maten var som vanlig gudomlig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0