22 Oktober 2010 - Snö?!

När jag vaknade i morse och drog upp rullgardinen fick jag en fasansfull överasskning, marken och träden var helt vita och det fortsatte att vräka ner snö. Det är en 22 Oktober, det ska inte snöa nu! Vi hade vinter i typ en halvår förra vintern och inte ens ett halvår utan snö fick vi! Den första snön kan komma i typ mitten av november eller i december men inte i oktober! Speciellt inte efter en sån lång vinter vi hade förra året...Självklart var jag tvungen att plocka fram kameran och fota detta spektakel :P

Nu ska jag göra mig i ordning för repetitionen som är i eftermiddag för UngiKör konserten som är i morrn. Den börjar fyra så jag ska möta Lilli vid gullmars tre!

Puss! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0