6 November 2010 - The Social Network

Jag kom på ett tag sen att man borde åka till Kungens Kurva och vara där en heldag och sen avsluta den med bio. Det var exakt vad jag och Sara gjorde idag. På IKEA köpte Sara en massa ljus och jag började tränka efter på vad jag vill ha för att förbättra mitt rum. Efter en stund började vi dra oss till heron och tog oss en bit mat innan bion. På IKEA hade det varit hysteriskt med en massa stressade föräldrar och skrikade barn. Vid matställerna i Heron var det värre. Det gick inte att hitta ett bord och det var långa köer till all mat. Till slut hittade vi ett bord och kunde gå och köpa mat och när vi väl satt på bion var man så psykiskt utmattad att det inte var sant! :P
Vi gick och såg The Social Network :)

Filmen var bra, men ibland kunde det bli lite för tråkigt och överdriven men annars bra! :)


Efter bion drog vi hem och jag bytte genast om till mina halloween outfit och drog till centrum och mötte upp med Micki. Tillsammans gick vi till Lilli där festen var i full gång! :)

Det var en jätteroligt och mysig kväll! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0