4 November 2010 - HP 7! :D

Idag jobbade jag med pappa igen och jobbet gick bra, vi satte kakel med ett jätte coolt mönster! :)
Precis innan vi skulle börja jobba på morgonen ringer Micki och säger att man kan reservera biljetterna till Harry Potter 7 som har premiär den 17 november. Det var många som skulle ha biljetter så det blev mycket roddande för mig och Micki men vi klarade det! Vi lyckades boka 8 biljetter. Eftersom majoriteten av de som skulle med ville hellre gå på fredagen den 19 i stället för onsdagen den 17, premiärdagen så bokade vi till den 19 :)
Det svåraste med detta var att veta vilka som ville följa med och vilka som skulle gå på premiären, men nu är allt fixat och ni längtar jag som fan tills den 19! :D

Efter middagen åkte vi hem till min morbror som fyllde 45 idag! Där bjöds vi på fika, riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0