30 Oktober 2010 - Både enligt och inte enligt planerna...

Är lite trött idag men tanke på att man inte fick så mycket sömn...men idag ska min syster ha Halloweenfest hemma hos oss för sina polare. Jag ska hjälpa till och förbereda allt innan jag själv ska iväg på fest :)
Bakade ju muffins till knytisen igår, den orangea muffinsen var apelsin choklad muffins och den gröna var vanliga citron muffins. De blev grymt goda och alla älskade dom! xD

På eftermiddagen gick vi ut i trädgården och hängde ut alla de frågor till frågesporten som vi hade tillbringat hela torsdag eftermiddag med att komma på :P

När det var klart var det bara att börja pynta hela matsalen och börja förbereda inför middagen

Jag skulle senare på kvällen ha gått till en annan fest men Lilli blev sjuk så jag drog till Micki och vi kollade på film istället, myyyyys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0