29 Oktober 2010 - Halloweenfest! :D <3

Idag var festen som jag och Andrea har planerat och handlat för hela veckan. Kvällen blev en stor succé och det var askul! Vi spelade spel, bl.a charader som var skit kul! :D Vi hade det som ett litet knytis och jag hade med mig mina muffins! :D
Det var en grym kväll och man fick träffa folk som man inte har sett på ett tag!


Det var bara en sak som gjorde en lite upprörd och det var när vi skulle ta oss hem från Andrea. Vi tog 875 som var i tid och framme i centrum 00:32. 819 skulle gå från centrum 34 och när vår buss kör in så ser vi att 19 står där och väntar så vi skyndar oss av bussen och springer över till andra sidan, då stänger han dörren och åker iväg. Trots att vi kommer springade med busskort i handen och att det är sent en fredagskväll så åker han iväg. Nästa buss gick en timme senare så vi började gå längs vägen vi skulle ha åkt med buss...
Jag kan förstå om det är rusningtid eller dagtid men nu var det varken eller och ändå åkte han! Dessutom förtidigt! Dåligt säger jag bara!
Dock hade vi det inte precis tråkigt när vi väntade på nästa buss, för att hålla oss varma fortsatte vi spela charader! :)

Kvällen var awsome helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0