27 & 28 Oktober 2010 - Inför Halloween!

27 Oktober 
Vilken dag! Först mötte jag Micki vid gullmars och vi åkte till butterix för att kolla på halloween grejer. Efter det så drog vi hem till henne och stannade där en stund sen när jag skulle åka hem så ringde Andrea och frågade om vi skulle åka in till stan och fixa halloween grejer till på fredag och det var vad vi gjorde och när vi kom dit så var det en kö in till butiken, vill inte veta hur det ser ut på fredag! xD

28 Oktober 
Fy fan vilken dag! Först en hyfsat lugn morgon, började jobba runt tio och slutade typ fem. Egentligen skulle vi ha slutat runt fyra så redan där var jag en timme sen. Efter jobbet åkte jag direkt in till stan och mötte Andrea och tillsammans sprang vi i de butiker som vi hade glömt igår vid de sista öppna tiderna. Vi hann precis med allt innan de stängde men det var en otrolig press!

Sen när jag kom hem så var det bara att ställa sig i köket och baka muffins till morgondagen.
Fotade de inte idag men det ska jag göra i morrn när jag har hällt lite glasyr på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0