2 November 2010 - Klädaktion! :)

Idag kom Mickis tidigt till mig eftersom hon innan hade varit hos frissan.
Haha Micki tog kort på mig när jag klädde på mig, snacka om surpriced! xD

Vi satt och käkade frukost tillsammans ett bra tag innan vi åkte hem till henne och kollade lite film samt förberedde inför klädaktionen. Jag tog med mig kameran (som jag nästan alltid gör nu för tiden) och fotade lite! :D

Hittade denna på Vivo, kunde inte motstå att köpa den och den var faktiskt god! :)

Titta hur gulligt Maja ligger! :D <3

mmm Cola...

Hihi sötisar! :D <3

Förlåt Micki men denna blid är såå bäst! :D

Middag: Minipizzor, mums! :D

Väl på klädaktionen gick allt så snabbt. De visade upp alla plaggen och så fick man prova det men tyckte var inressant. Jag hittade tre plagg som jag också köpte under hundra lappen, snacka kap! ;)
Efter klädaktionen var det tänkt att jag skulle slagga över hos Micki men vi båda behövde sömn så pappa kom och plockade upp mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0