Kulturskolans dansuppvisning

Igår var jag, min mamma, mormor, syster, morbror, moster och två kusiner och tittade på kulturskolans dans och teateruppvisning. Den var skitbra! :) Både Lilli och min kusin Sara var med i showen! De var jätte duktiga! :D <3

Denna bild är från det dansnummer som min kusin deltog i :)
Efter dansuppvisningen åkte vi till godissvampen och köpte godis. Det var typ flera år sen jag var där så det var mysigt ;)
Igår kväll var det också tänkt att jag skulle gå på körfesten men det kom upp en sak så jag stannade hemma hela kvällen. Det var också tänkt att jag skulle sitta och plugga igår MEN det var annat som var mer intressant... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0