Mums! ;)


Som den chokladälskare jag är så var jag bara tvungen att testa alla marabous nya smaker som nu finns på marknaden!
Först testade jag Passion som inte riktigt föll mig i smaken eftersom jag inte är så förtjust i chili så jag tyckte att den tog över alla andra smaker ganska stark. Men detta är individuellt såklart.
Den andra som jag testade var Polka och den var helt okej. Kändes bara som en kopia av Fazers choklad med polka... :P Den var god och så men den känns alltför säker och inte en smaksensation för gomen om jag säger så...tänderna dör av denna xD
Över till Diam Summer Dream. Denna var också helt okej. Gillade att det var en lite syrlig smak mot det söta, som passion ungefär fast med passion var det lite för mycket av det syrliga. Summer dream lyckades övertyga mig om att man kan ha päron i choklad (!)
Marabou Kokos är tillbaka! :D Jag har längtat efter att denna smak ska komma tillbaka! Det var en stor song när den försvann, men nu är den tillbaka fast i annan skepnad...förut var den 200 grammare, nu är det en rulle...men det är skitsamma! xD Lika god som jag minns den! :D
Jag tycker i alla fall att de har gjort ett bra jobb med de nya smakerna. Men den som jag saknar mest är marabou sommar med jordgubbar! Mums! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0