Ta från de rika och ge till de fattiga...

De tre dagarna som vi gick i skolan har varit väldigt stressade dagar fyllda med plugg. Igår hade jag den sista redovisningen...det känns sååå konstigt att det inte är långt kvar! xD man har tillbringat tretton år i skolan och nu är det slut, man kommer inte gå i skolan på samma sätt igen... :O
I alla fall, redovisningen gick bra fast jag läste innantill... xD I tisdags skrev jag också engelska prov i tre timmar, man var lite död efter det...dessutom skulle jag på skiva typ tre timmar senare...men det var bara att åka hem göra sig i ordning och åka in och festa gärnet! ;)

På bilden: Micki, jag och Nette :)
Kom därifrån vid tolv - ett, hemma vid halv två - två., somnade vid halv tre - tre, gick upp 06.00 och hade redovisning klockan 08.00. KUL! ;D
Gårdagen gick smärtfritt och på kvällen blev det bio:

Den var:
- GRYM!
- Asbra!
- Bra
- Dålig
- Värdelös
Om ni funderar på att gå å sen den så gör det för den var värd det! Det var mycket mer humor och sarkasm än vad jag väntade mig och det höjde klart betyget ;)
Men själva storyn är vad som bygger upp filmen. Jag som bara har sett en version av Robin Hood vilket är disneys som är en mildare och mer anpassad för barn än denna version, blev väldigt förvirrad av handlingen till en början men snappade upp fort den "riktiga handlingen". Den var också så otroligt snyggt gjord! Det var bara vissa bränder som kändes oäkta...Russell är såklart lika snygg och macho som i gladiator... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0