Torsdagen 27/5-10...

I dag fick jag reda på vad jag får i fotokursen: MVG! Är så jävla glad att det inte finns! :D Detta betyg betyder så otroligt mycket för mig och vad jag har slitit för att få det! :D <3
Efter skolan åkte jag hem chillade lite och sen åkte jag in till stan och gick på förhandsvisningen av kommisarie späck med Elin och Cissi. Vi träffade Emelie och Lilli där också! :)
Filmen i sig var mycket intressant...kanske lite för grov för mig smak, men har man den humorn som filmen bjuder på så gillar man den garanterat. Den hade sina roliga stunder men också de stunder som man inte kunde titta eftersom det var lite FÖR mycket av det goda så att säga. Men helt okej i överlag :)

Jag och Cissi på bion, Elin fotade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0