Svikare!

Jaha, hade tänkt att vara hemma idag men så insåg jag att jag hade för mycket att missa om jag stannade hemma så jag pallrade mig till skolan i alla fall. Väl i skolan gör vi just nu inget vettigt utan jag, Elin och Andrea sitter och försöker hitta ett flak till studenten eftersom vår klass plötsligt drog sig ur och nu står vi utan flak, och våra tre vänner som vi trodde skulle vara med oss på detta fixade också nåt annat så nu är det vi tre som försöker hitta en bil som kan ta oss runt i Tyresö på studenten. Förhoppningsvis så hittat vi ngt men det ser rätt mörkt ut nu...

Snart börjar engelskan och då får jag veta vad jag får i betyg! Tydligen är det inte helt kört med ett VG i kursen! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0