Söndag...

Dagen börjar med att jag kollar på film och bara chillar, tror jag har hela dagen på mig att göra allt som jag har tänkt att göra men så får jag ett mess av Lilli: Du har väl inte glömt att det är kör idag och att vi ska ha med oss fika? Jag fick panik eftersom jag hade glömt och sprang ner till köket och började baka en sockerkaka. Efter det skrev jag lite på engelska talet och gjorde klart fotouppgiften, nu får det bära eller brista... >_<
Sen drog jag till kören och sjöng halsen av mig :P

Morgondagen kommer att bli helt sjuk! Först går jag i skolan till två, sen ska jag på anställningsintervju klockan 15, sen har jag paus fram till sju då kören börjar och den slutar 21.20 då jag ska på skiva direkt efter! Fan! Hur kunde det bli så mycket på en dag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0