Soliga dagar! :D

Började skolan 12.40 och slutade 15.15 :)
Skippade två lektioner - svenskan och engelskan...
På svenskan skulle vi bara snacka betyg och jag vet redan vad jag ska få :P sen engelskan pallade jag inte bara... xD Vi ska hålla tal om framtiden och det är något som jag gärna undviker så länge jag kan ;)
Så jag drog hem till Micki och vi tog en riktigt lång promenad! :D



HAHAHAHA! Vi är sååå heta på dessa bilder...NOT! X'D Man måste bjuda på sig själv ;)

Måndagen började vacker och lugn:

Men på eftermiddagen blev det mycket hektiskt!
Skolan slutade runt halv ett då satte elin och jag oss i biblan och spenderade de närmaste två timmarna med psylologiarbetet, men runt tre gav vi upp och då gick jag och skrev prov i kultur- och idéhistoria som jag satt och skrev på till fem. Sen var det bara att åka hem, käka och sen vidare til kören...WOW! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0