Jobb i sommar!

Woho! Ska på anställningsintervju nästa måndag! Nu hoppas jag att jag får det också! :D
Det var en gammal jobbarkompis som frågade mig om jag ville ha ett jobb och jag sa självklart och då sa hon att jag skulle komma på antsällningsintervju nästa måndag!
Jobbet går typ ut på att jag ska sitta och ringa runt till privatpersoner och ordna bokningar mellan olika byggföretag. Så jag blir inte en telefonförsäljare utan en telefonförmedlade typ xD
Förhoppningsvis får jag detta jobb och då har jag jobb tills jag väljer att sluta vilket kommer vara någon gång nästa sommar, innan tågluffningen. Efter tågluffningen ska jag gå en yrkesförberedande fotolinje på Gotland i två år. Så det är hur det ser ut för mig eller ja, hur jag vill att det ska bli. Och jag ska kämpa för att det ska bli så! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0