Inte riktigt enligt planerna...

Denna dag skulle ha blivit veckans mest stressande, men det satte min mage stopp för. Vaknade med asont i magen och detta är ovanligt eftersom jag sällan har ont i magen (förutom en gång i månaden) men detta var annorlunda. Jag pallrade mig till skolan och fick genomlida en engelska lektion för att inse att jag inte kunde stanna kvar där längre så jag drog hem. Somnade när jag kom hem, vaknade några timmar senare och åkte till antällningsintervjun i skarpnäck och blev kvar där till fem alltså två timmar. Efter det åkte jag till centrum och mötte upp Micki och vi käkade lite mat. Vid denna tidpunkt var min mage hyfsat stabil och jag vågade i mig lite mat. Efter maten gick jag till kören iaf och detta pga att vi har två konserter nästa vecka och vi har massor att göra så jag kan inte vara borta från den nu! Under kören kände jag hur magen blev värre och nu är det lika illa som det var imorse. Kan jag ha ätit något illa eller är det stress? Studentskivan som jag skulle ha gått på idag fick jag välja bort eftersom jag ändå inte skulle vara ett så vidare sällskap eftersom magen gör så jävla ont! :O Det är astråkigt och dagen blev sannerligen inte alls som jag hade tänkt mig!
Anställningsintervjun gick bra, bara lite nervöst i början men man lär sig snart. Känner mig bara som att jag inte har tillräckligt med självförtroende för att klara av jobbet men det får framtiden visa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0