Helgen!

Superfint väder var det igår men vad gjorde jag? Jo, jag städade och plugga HELA dagen och nu idag (söndag) så är det mulet! Jag måste i allla fall sitta vid datan och plugga hela dagen...fotouppgiften ska vara klar denna vecka och jag måste välja ut de bilder jag ska använda...men jag vet inte riktigt vilka jag ska använda än och anledningen till att jag har väntat så länge med att göra klart den är för att jag vill lyckas så bra som möjligt med denna uppgift för då sitter jag säkert på mitt MVG. Men om denna uppgift går illa riskerar jag mitt MVG i kursen och det skulle vara så jävla surt om jag bara får VG :(
Men det är bara att sätta igång med den och göra sitt bästa.


Puss puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0