Fredag

Idag började jag dagen med Matrix som vi såg på religionen, den filmen är sååå skum! xD
Under religionslektionen fick vi också reda på vad vi fick på redovisnigen som vi hade förra veckan; elin och jag fick MVG! :D Riktigt underbart känns det! :D Jag trodde att vi skulle få VG men inte MVG! :O xD Nu känner man att det var värt allt slit! :P
Psykologi lektionen var lika tråkig och seg som vanligt.., lärde mig typ inget nytt. Saken är den att vår psykologilärae har en röst som får typ halva klassen att somna! inklusive mig... xD och så snacka hon så långsamt, nej jag pallar inte! xD
Medans de andra sprang arslena av sig på idrotten i beeptestet, satt jag och hade prov på matten. Man kan väl säga att det kunde ha gått bättre ;) men jag klarade mig iaf! ;D
Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på att föräldrarna ska komma hem :) <3
Längtar till i morrn! ;)

Kommentarer
Postat av: Micki <3

Grattis till MVG!

2010-05-21 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0