...

I onsdags var jag och Micki på förhandsvisningen av Last Song. Jag är glad att det var en förhandsvisning eftersom det är gratis...skulle aldrig betala för att gå och se den filmen och skälen till detta är enkla:
För det första kändes det som en moderniserad version av The Notebook och att skådisarna inte kändes trovärdiga. Jag har sett bra och dåliga filmer i mina dagar men jag har aldrig känt att skådisarna inte var trovärdiga men i denna film var det så falsk! Och det var så mycket i filmen som var fel! Hur kan man spela en låt som man aldrig har spelat förut utan att titta på notbilden? Det var en fråga som Micki frågade...

I tordags var det fotolektion och Andrea och jag var ute i skogen och fotade lite:








Igår var det mösspåtagning och valborg! :D
Min klass sjöng och dansade...det kunde ha gått bättre men vi hamnade iaf på femte plats! :D
I min skola fungerar det nämligen så att mösspåtagningen är en tävling och den som vinner den tävlingen får springa ut först på studenten :)


Klassen :)

Min mössa! :D Sååå fin!

Släkten kom över på valborg. På bilden: Sara och jag :)

Nere vid brasan :)

Över till idag.
Idag jobbade jag i globen. Sålde matchprogram till dagens matcher:
Tjeckien - Finland
Sverige - Ryssland
Det var grymt kul att sälja! Man träffade så många roliga människor! :D
När vi hade sålt alla programmen fick vi gå å kolla på Sverige - Ryssland matchen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0