Dagarna...

Nu över till vad jag har gjort de senaste dagarna :)
I måndags träffade jag Lilli efter skolan och vi tog en fika på Ben & Jerry´s med den godaste glassen i hela Sverige (Italiensk glass är faktiskt godare).
Efter fikan drog vi lite i centrum och sen gick vi hem till Lilli och käkade middag sen gick vi till kören där Peter frågade mig om jag ville följa med på bio dagen efter och att om jag hämtade en bulle till honom så skulle han bjuda mig på popcorn...

Tisdagen var en mycket lång dag. Började 09.00 och slutade 16.40...Det var mycket man kunde arbeta själv med men det är fortfarande psykiskt jobbigt att först sätta sig in i samhällen för att sen byta över till psykologi...
Efter skolan drog jag hem i tron att bion inte skulle bli av pga att varken matte eller peter hade hört av sig på hela kvällen. Men så kommer matte hem från jobbet och vi letar filmer och hittade denna:


Och precis som Peter hade lovat så bjöd han mig på popcorn eller ja, egentligen var det matte som fick stå för hela kalaset. Jag hade turen som blev bjuden på allt ;)
Filmen var skitrolig! Och den blev ännu roligare iochmed att jag gick med Peter och Matte...det hände saker som man aldrig trodde och på det en massa humor! Om man vill skratta mycket ska man se denna! :D

Fram till idag. Slutade runt 10.00, gick då till matten och blev sittade där i två timmar. Åkte in till gullmars och mötte Micki och tillsammans åkte vi till Liljeholmen där vi käkade lunch på donken och kollade runt lite i centrumet. Efter det drog vi till gullmars där vi tog en fika och nu sitter jag här ;)

Nu ska jag plugga engelska! Eller ja, försöka...VILL INTE! men jag måste! Självdiciplin!
Hoppas ni andra har haft en bra dag för det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Krusbär

Jag måste se den filmen! :D Verkar fett rolig!!

Puss <3

2010-05-07 @ 13:18:05
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0