Ångest?

Min syster fyller 13 år på tisdag och för att fira detta kom hela släkten hem till oss och firade henne. Det var riktigt mysigt och jag fick min studentklänning och skor! :D Nu känns det mer verkligt än vad det någonsin gjort...men jag känner mig fortfarande förvirrad; va fan ska man göra sen?! Det känns så tomt att lämna alla och skolan...på ett sätt vill jag, på ett annat inte...jag tvivlar så mycket på mig själv så jag börjar fundera på om jag någonsin kommer göra något vettigt med mitt liv. Men jag har bestämt mig för att ignorera dessa tankar och göra det som känns rätt, det brukar oftast vara det rätta. Men jag funderar ständigt på vart tiden tog vägen! När jag började ettan på gymnasiet ville jag bara tillbaka till grundskolan och min gamla klass istället för att acceptera verkligheten. Nu har jag accepterat och nu när dessa tre år har gått så vill jag inte lämna denna klass! Man längtar alltid tillbaka till det som har varit istället för att leva i nuet. Det är något som jag ångrar men allt jag kan göra är att acceptera. Det är svårt men så är det. Mycket ångest nu... :(

Över till något muntrare! I morrn är det repetition igen inför konserten på tisdag och detta rep kommer bli mycket intressant...jag vet inte vad som har hänt men jagt tycker att det är mycket roligare att gå till kören nu än vad jag någonsin har gjort...hmm, konstigt! xD
Nu ska jag sova! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0