:)

Min första vecka som student har gått snabbt förbi.
Redan dagen efter studenten så började jag fiffla lite med nya kameran - lärde mig känna den. Det är mycket att lära sig men här är några bilder jag tog den 5/6-10:
Det var en hård natt... xD


Amanda vid busstationen :)
Resten av denna dag tog jag det lugnt och fotade lite mer, men det tänker jag inte lägga upp ;)

Denna dag var jag fortfarande sjuk men jag och Micki åkte in till stan och det var en parad där. Antagligen övning inför det kungliga bröllopet...idag fick jag också användning för den nya kameran mer! :D

Efter en promenad genom staden gick vi ner till hamnen och fotade lite:


Kommentarer
Postat av: elin

åååh, den fööörsta bilden <3 skitsnyggt!!!

2010-06-14 @ 02:39:30
URL: http://elinpelleophelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0