Förvirrad!

Fan fan fan!
För ett tag sen sökte jag jobb som volontär på göreborgsfestivalerna: West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure. I flera månader har jag väntat på svar och igår fick jag det: Grattis till en plats!
Jag är skitglad men på samma sätt så vet jag inte hur fan jag ska få ihop ekonomin denna månad! :(
Har redan en massa skulder och studiebidraget är typ slut redan sen så ska busskort köpas, och så ska jag till nyköping nästa vecka, det kostar också...tror inte att jag har råd att åka ner till göteborg, inte denna månad iaf. Nu önskar jag att jag hade fått svaret nej. Allting hade blivit mycket lättare då, nu har jag ett val och jag vill såååå gärna åka ner men jag har inga pengar till det! SKIT! Vet fan inte vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0