Twilight Movie Night! :D


Micki, Cissi och jag gick på Twilight Movie Night som skulle ha börjat 18.00 men som började 18.20... xD Kvällen började med att vi fick se Twilight som jag faktiskt börjar tröttna på nu, vilket inte är bra! Jag måste ta en paus... xD
Under Twilightfilmen blev det ljudstörningar och filmen brann upp så de var tvunga att klippa den. Anledningen till att den brann upp var för att det hade varit en varm dag och att filmen inte var tillräckligt nerkyld och gammal typ xD
Stackars de som såg den för första gången i går! :O xD
Efter den incidenten som var någon gång i mitten av filmen tittade vi klart och sen var det paus. Under kvällen hade SF utdelning av priser och jag vann såklart inget alls men två pers i salongen vann två ggr! Snacka orättvist...

Hehe Cissi hade med sig godiskorgen som var packad med choklad!

Under pausen fick vi popcorn med dricka och en macka! Det behövdes! :)
Efter twilight kom New Moon där jag nästan somnade på de lugna ställerna. Filmen i sig är helt okej, men den kunde ha varit så mycket bättre och mer lik boken! Många som inte har läst boken hänger inte med i New Moon och jag känner att jag inte riktigt heller hänger med alla ggr heller xD

Efter ytterliggare en paus sattes Eclipse äntligen igång och det var bättre än vad jag väntade mig! Humorn fanns där men ändå var det mycket action och mystik i filmen vilket jag älskar med Twilight. Boken är den sämsta av de fyra av den enkla anledningen att Jakes attityd är hemsk! Detta får man inte riktigt fram i filmen utan nu framstårs Edward som skurken i sammanhanget och så är det inte riktigt enligt boken men personligen är jag bara glad för att jag slapp attityden i filmen också ;)
Men filmen var bra och helt klart värd att se! Jag tror att jag ska se den igen till och med! :D
Eclipse var bättre än New Moon men inte lika bra som Twilight :)

Jag och Micki på nattbussen på väg hem, finally... xD Det slutade runt 02.00 och då var det ut så snabbt som möjligt och ringa efter en taxi åt Cissi som inte kom och vi stod där och väntade i 20 min typ! Men vi fick tag i en annan så hon kom hem säkert. För mig och Micki var det bara att gå till sergelstorg och vänta in 491, som då gick om 40 min. Det var lite kallt och jag var trött men jag var med min bästa vän och det gjorde det hela mycket roligare! :D <3
Det var dock lite osäkert om jag och Micki skulle komma hem oskadda eftersom vår busschufför både sluddrade och körde som en idiot! Men till slut kom vi hem runt fyra tror jag att det var, och då var det bara att hoppa i säng! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0