hmm...

Det gick lättare att leva idag än igår. Gårdagen var så problemfull, men dagen var inte bättre. Ibland önskar jag faktiskt att jag hade skolkat hela sista året bara för att få gå om. Men det vet jag själv att jag aldrig skulle klara av. Det känns bara så jobbigt just nu för jag vet inte vad jag ska ta vägen, vet inte vad jag ska göra förutom att vänta. Vänta på att det ska vända och att allt ska bli postitivt igen. Väntan på att det rätta jobbet ska komma eller något jobb öcer huvudtaget, förutom försäljningsjobb! Känner att det inte riktigt är min cup of tea och detta pga att jag känner att jag inte har den övertygande attityden som behövs som säljare. Men jag tar nya tag! hmm, jag kanske ska gå tillbaka till donken..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0