T & O

Igår var det lika fint väder som det är idag så jag drog till Micki och vi satt i solen hela dagen och stekte, jag tror att jag fick lite färg i alla fall...dagens samtalsämne var varför de har bytt ut Megan Fox i transformers 3 med en blond kopia av henne?! Jag kan helt enkelt inte släppa det! Fine att hon inte ville vara med, men de hade lätt kunna säga att det inte höll mellan Sam och henne och att hon hade gett sig av men nej! De ska byta ut henne med en annan tjej och dessutom ska Sam och Mikaela inte ens vara tillsammans i den kommande filmen utan Sam har en annan tjej! WFT?! Dåligt...
Tack för att du finns och lyssnar på mitt tjabbel Micki :) <3

Idag var bror, syrran och jag och fikade hos mormor. Känns ibland inte som man spenderar tillräckligt med tid med henne och så var både bror och syster hemma så då åkte vi och hälsade på henne på en trevlig fika <3
Nu när jag sitter och skriver detta så har jag precis kommit in från en promenad som jag tog med min kusin sara :) <3
Det blev mycket fotande och bilderna blev så bra! :D





Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha ehh jag är väl lika störande när det kmr till vissa saker så jag lyssnar på!

2010-06-26 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0