På besök i nyköping! :D <3

Måndagen och Tisdagen blev chilldagar och i onsdags drog jag till nyköping för att se min bästa väns student :) <3
Tog bussen dit och då måste man ju ha resegodis! :D Hittade denna på centralstationen och var ju tvungen att köpa den och den var helt okej faktiskt :)



Hon tog studenten på fredagen men i onsdags var vi på studentmiddag som jag blev bjuden på, det var mysigt :)
Amanda i sin studentmössa :) <3

Hittade detta på centralen också. Dom smakade konstigt xD men det var gott till vinet som jag och amanda drack innan middagen, vi förade lite ;)

haha och så här blev amanda efter lite vin ;)

Haha så glada blev vi efter lite vin... xD

I torsdags gick vi och käkade kebab och kebabpizza! Tror aldrig att jag varit så mätt! xD
Det fanns mat på tallriken för tre pers, men jag åt i alla fall upp två av portionerna ;)



Efter maten åkte vi in till stan och såg filmen A-team som var förutsägbar men skitbra! :D Kvällen blev chill! :)

I fredags tog Amanda studenten!




Dagen bjöd på mycket skoj och dricka ;) Från denna bok började vi sen börja blanda drinkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0