Onsdag

Ångest. De är vad jag hade hela natten. Det började vid middagen då jag fick jätte ont i magen och det höll i sig hela natten, sen hade jag också mardrömmar över det som skulle ha hänt idag. Det var vid lunchtid då jag insåg att jag måste göra nåt åt det. Fan! Jag hatar att vara så svag! Jag försöker hela tiden intala mig att det bara är svårt i början och att det är bara att bita ihop men denna gång är ångesten för stor..! Vet inte vad jag ska ta mig till! Trodde att jag skulle känna lättnad men nu kommer den krypande tillbaka fast i en annan form. Jag måste skaffa ett jobb och det är fort! Är så förvirrad just nu! I'm not going to pretend that everything is fine...
Inget av dagen gick enligt planerna och allt jag kunde göra var go with the flow...
Åkte iväg med pappa på ett jobb idag och fotade en vattenskada. Sen träffade jag Micki i centrum och vi gick till arbetsförmedlingen och skrev in oss som arbetssökande. Jag hoppas att jag hittar ett jobb som passar mig och som jag trivs med. Efter mötet åkte vi hem till Micki och fotade lite. Vi tog en promenad och köpte glass också i det härliga sommarvädret! :)




Avslutade dagen med att kolla på Vampire Diaries <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0