Midsommar 2010!

Jag firade midsommar med min familj hos min morbror och denna midsommar var den bästa som jag minns! Det slutade väl inte så bra men det var så oerhört kul och allt var så mysigt och här kommer lite bilder från dagen:
Jag och Sara :) <3

Vi åt jättegod mat efter det hade vi femkamp! Jag var domare och fotograf :)

Jag :)

Och dricka fanns det gått om! Denna drink blandade Micke till mig och den var asgod! :D
Vid elva gick vi hem från min morbror och när vi kom hem hade brorsan fortfarande fest så det blev efterfest för mig i trädgården...jag säger bara att Lollo gjorde underbara P2, lets leave it there... xD

Det var en underbar midsommar! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0