Måndag 21/6-10

Jag har gått genom denna svåra period i ovisshet om vad jag ska göra för att tjäna ihop pengarna till tågluffningen som jag ska göra nästa sommar. Nu vet jag, eller ja, jag har kommit en bit på vägen. I kväll frågade jag en kompis om ett jobb på mango bar och han svarade att han skulle kolla upp det med sin chef men förhoppningsvis får jag jobba i garderoben. När jag berättade denna nyhet för pappa sa han att jag, om jag kunde, skulle få jobba hos honom direkt efter att jag har kommit hem från ungern och en bit in på hösten! :) så på jobb fronten ser det ganska ljust ut nu, jag hoppas bara att allt löser sig! Vill ha jobb så jag kan resa! :D
Det var länge sen jag kände mig så lättad :)

Igår såg jag Sex and the City med Cissi, Elin Micki och Lilli - äntligen! xD
Den var inte helt enligt förväntningarna men ändå en helt okej film. Den hade humor men också allvar men ibland kändes det som om det blev för allvarligt och man glömde snabbt bort att det var en komedi...men den hade också stunder som var klockrena! ;D


Idag skulle jag möta Andrea vid söder runt halv tolv. Jag vaknade runt 12.15... xD
Nu är det så att efter bion igår så var det perfekt fotoväder så jag drog ut på en promenad och var ute i typ en och halv timme så efter det sov jag väldigt bra och det var ingen som väckte mig.. xD men förlåt Andrea! <3
I alla fall det var bara att dra på sig kläder och dra in till stan. Var framme runt 13.10... och det är snabbt jobbat tycker iaf jag ;)
Vi gick runt lite i affärer och andrea shoppade, jag hade inte pengar att shoppa med ;)

Jag har haft en bra dag, hur är det med er andra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0