Dagarna som gått...

I söndags blev jag sjuk men gick till körrepetitionen i alla fall pga konserten. Det var riktigt kul att öva med folk som man inte har övat med på ett tag :P
Det som störde mest var att jag satt och hosta som en galning, en förkylning är just det jag behöver just nu...men i måndags fick jag i alla fall vila hela dagen eftersom vi var lediga från skolan. Det var på eftermiddagen som jag och Micki åkte till Liljeholmen och köpte lite grejer. Efter det åkte jag hem och åt födelsedagsmiddag i syrrans ära :)
På körrepetitionen fick jag bara vara med på det som jag behövdes på typ men rösten tog skada i alla fall...tisdagsmorgonen var inte rolig ska jag säga. På repetitionen märkte jag typ inte av hur dålig rösten mådde, utan det kom morgonen efter, som en baksmälla! xD
Den morgonen i alla fall kunde jag knappt snacka och jag mådde lite funky men det stoppade inte mig från att gå upp 05.30 och väcka syrran på hennes 13-årsdag! ;)
I skolan hade vi vett och etikett, dans och sång inför dagen idag! xD
Jag är fortfarande nervös inför den första dansen som alla måste göra ikväll...jag kan inte dansa vals! xD men det är bara att bita ihop... :P
Just nu sitter jag och väntar på att få ta på mig klänningen! ;D <3

Hade konsert med Musikklasserna på kvällen. Det var jätteskumt att stå på scen med alla som man lämnade för tre år sen. Det var lite jobbigt men mest roligt! Rösten höll dessutom! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0