WFT?!

Hejsan!
Idag träffade jag Elin och vi träffades i centrum där vi käkade lite japansk mat, det var riktigt mumsigt.
Efter det gick vi och köpte oss en varsin glass som vi mumsade på ett tag. Vi satt och snackade typ hela eftermiddagen på samma bänk! Och när vi gick därifrån var det några gubbar som tog den direkt xD men dagen var riktigt mysig :) <3

När jag kom hem fortsatte jag ladda upp mer bilder på bloggen från gotlands resan, men det gick inte fort. I går tog det mig att ladda upp EN digital bild på TVÅ timmar! Detta är inte kul eftersom jag vill ladda upp så många bilder som möjligt men det går såå segt att jag tidigare inte pallat att ladda upp mer än fyra bilder om bilderna kommer från systemkameran, det är då det tar en sån tid...jag vet inte vad det är, men jag misstänker att det är mitt virusprogram som blockerar vissa anslutningar. Men det skumma med det hela är att ibland går det hur snabbt som helst att ladda upp bilderna, men ibland tar det hur lång tid som helst...
Idag valde jag att experimentera lite. I stället för att försöka ladda upp bilderna med firefox så provade jag att ladda upp dem med explorer istället och det gick hur snabbt som helst! På mindre än en timme hade jag laddat upp alla bilder jag ville som vanligtvis skulle ha tagit mig dagar att fixa! Detta är en bra sak! :D

Efter att ha jobbat med bildera gick jag ner till vardagsrummet och tillsammans med familjen tittade vi på morden i midsomer och jag måste säga att avsnittet var ett av de otäckaste jag har sett och tro mig jag har sett många! :) But it's a great show! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0