Vilken soppa!

Resan till Värmland tvivlade jag på först men efter ett tag så insåg jag att jag verkligen ville åka med! Nu tycker jag att det skulle bli askul att ål Nu är det inte verklighet längre eftersom jag har blivit sjuk och dessutom fortare än min syster. Hon fick ont i halsen i fredags och fick feber igår, jag fick ont i halsen i morse och har nu feber. Efter att ha suttit vid datan ett tag och packat så la jag mig ned på sängen och lyssnade på Arn. Under speltiden så somnar jag och sover tills klockan är runt halv åtta. Då tragglar jag mig upp och känner att det gör ont i hela kroppen, det är knappt att jag orkar skriva detta inlägg nu...jag tog tempen i alla fall och den visade 37,8 vilket är feber för mig...jag känner bara att jag suckar eftersom det känns som om min bäste vän inte tror mig när jag säger att jag är sjuk och att jag använder detta som en ursäkt för att stanna hemma, men det är inte så! Jag vill verkligen åka men bara tanken att sitta i en bil i 6 timmar blir jag svimfärdig. Hon har alltid ställt upp för mig och det känns skit att jag inte har styrkan denna gång att ställa upp för henne och vara med henne de fem dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0