Fredag 2/7-10

Denna dag har varit lärorik. Dagen började med att jag gick på antsällningsintervju på Uniflex om ett lagerarbete ute i Arlandastad. När jag kom dit var rummet fullt med typ 20 biffiga killar, jag var den enda tjejen. Alla hade körkort och vissa hade truckkort som tydligen var en väldigt bra merit. Jag kom dit som tjej utan erfarenhet eller körkort. Låt oss säga att det sänkte min självkänsla direkt...men jag gick in till intervjun iaf och det gick sådär, kunde självklart ha gått bättre men jag är nöjd med min insats. Nu får jag bara hoppas att jag klår alla killarna! :)

Efter intervjun så åkte jag själv till farsta och köpte nya lurar, mina gamla glappade som fan! -.-
Sen åkte jag hem och läste lite mer i Breaking Dawn sen gick jag och min syster och handlade lite resegodis till på måndag då  vi drar till Gotland! :)
Vi fick studiebidraget igår och det är redan slut! Var skyldig bror pengar, så nu är jag pank igen! :( men som man bäddar får man ligga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0