Red Bull Flugtag! :D

Dagen börjar med att jag vaknar 10.00 när min buss får från mig till gullmars klockan 10.55...det var bara att dra på sig några kläder, få i sig en tallrik fil och springa iväg på bussen.
Väl på bussen som förövrigt var drygt 8 min sen, gick det inte fortare in till gullmars utan busschuffören körde såå segt! :O Dessutom fanns det ingen AC på bussen så man nästa dog... xD
Till slut kom man fram till gullmars och då var det något signalfel med tunnelbanan så den gick inte så SL hade satt in ersättningsbussar som inte var så många som det hade behövds...till slut kommer vi på bussen och då åkte jag, Andrea, Elin och Michaela in till kungsan och kollade på RedBull flugtag! Det var skitkul och man ser verkligen hur mycket tid och ork människor har lagt ner på sina kreationer... xD
Det var en man som hade svensexa och hans kompisar hade skrivit upp honom i tävlingen och han flög i en tårta! ;D
Sen så var det några som hade gjort ett utedass med ballonger och så var det några som hade gjort en gris och några var utklädda till prins Daniel och Kronprinsessan Viktoria och Aboo från Aladin, de flög på en flygande mattan... xD
Ingen av dessa flög men jag tycker inte att det är det viktigaste, det viktigaste är att man ska ha kul! :D





Prins Daniel och Kronprinsessan Viktoria... xD


Vi gick i stan en stund, sen drog jag och Michaela hem och Elin Andrea stannade kvar istan. Jag åkte hem för att jag var tvungen att packa. Drar ju till Gotland i morrn och kommer hem om en vecka! Pussar till er! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0