Min vanliga tur...

Ska åka till Värmland i morrn med Micki <3 men nu är det så att min syster Amanda drog på sig en förkylning i fredags och klagade på att hon hade halsont. Nu ligger hon här hemma med feber...och nu börjar jag känna att jag har ont i halsen också :S det började i morse men så ignorerade jag det men nu gör det ont att äta! :( nu är bara frågan om hur jag ska göra? Åka till värmland och riskera att bli sjukare och riskera att vara sjuk i ungern..? Svaret på denna fråga vet jag ikväll om det är så att jag har blivit sämre under timmarna som är kvar på dagen. Jag blir så irriterad eftersom det är min vanliga tur! Jag missade den sista sommarkonserten med kören för att jag var förkyld! Kan absolut inte vara sjuk på en resa! Då kan kan lika gärna stanna hemma! fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan!
Jag ska ta det lugnt idag och dricka en massa vatten och en massa Kan Jang, det ska förebygga förkylningar, så det är det jag ska leva på resten av dagen..! Helvete...
Men jag får helt enkelt finna mig i det och göra det bästa av situationen...nu ska jag fortsätta packa! :)


Det känns som denna bild, jag måste kravla mig upp tillbaka på toppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0