Gotland Dag 3 - Shopping på Fårö?

Dagen började med att hela familjen tog en morgonpromenad men det tog lite mer tid än väntat så när vi kom tillbaka var det lunchtid. Under promenaden stannade vi vid en affär och där köpte jag en jättesöt väska för bara 129! :D
Mitt i butiken låg denna söta sak! :) <3



När vi kom hem och hade käkat lunch gick vi ned till stranden och där stannade vi några timmar sen gick vi upp till stugan och åt en härlig grillad middag! <3




Efter den underbara middagen gick jag, mamma och amanda på en aftonspromenad, jag tror jag har fått mist fem myggbett till...


Natten till idag gick mycket bättre btw. Nu var jag bara vaken till halv två och vaknade runt åtta. Min syster somnade innan mig denna gång också. I natt ska jag försöka slå henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0