En bra dag?

Dagen började med att jag försov mig en timme och fick stressa till arbetsförmedlingen men jag hann iaf! :)
Mitt ärende där var enkelt, jag gick på ett basmöte som innehöll info om att man skulle aktivt söka jobb hela tiden och vad för ersättning man skulle få om man inte fick jobb + en massa regler om detta. Intressant...NOT! :)
Trodde att jag skulle få gå på detta möte själv men precis när vi går in i salen ser jag Pernilla och då blev jag glad för jag skulle slippa sitta där ensam! :D
När mötet var avklarat gick vi till biblan och letade ljudböcker men det fanns inget intressant...sen åkte jag hem och käkade lunch och sen kom Elin över och vi tog en promenad och snackade typ Harry Potter hela eftermiddagen :) <3

Efter att Elin hade åkt hem har jag suttit en stund och letat arbete och det var precis ett företag som hörde av sig till mig och ville att jag skulle komma på anställningsintervju i morrn klockan 09.00. Detta är ett lagerjobb på ett företag som jag tror heter Schenker och jag borde hoppa av glädje men nu är det så att själva jobbet är i märsta, arlandastad och arbetstimmarna är 06.00 - 14.00 eller 14.00 - 23.00, man arbetar i skift och byter timmar då och då. Nu är det så att det inte finns några förbindelser mellan mitt hem och arbetsplatsen. Även om jag åker med det tidigaste som går så kommer jag i alla fall en kvart försent om jag börjar 06.00. Om jag har det sena skiftet och slutar elva så är jag inte hemma förns runt ett...fan fan fan fan fan fan fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0