23 Juli 2010 - Körrepetition

När man har något som man ska göra senare på dagen blir det ofta så att man bara drar runt i väntan på att man ska göra det som ligger inlagt senare på dagen...idag var det en sån dag. Jag har inte gjort ett piss förustom att kolla in de nya annonserna på arbetsförmedlingen och sökt de som verkade vara intressant...
I alla fall, det som jag går och väntar på är den första körrepetionen på typ en månad som börjar klockan 16. Vi ska repa totalt 22 timmar från idag fram till tisdag då vi åker till ungern och tävlar!
Varje år har tyresö ungdomskör åkt iväg och deltagit i olika tävlingar världen över. Förra året var vi i spanien och detta år ska vi åka till ungern.
Jag måste medge att jag är rädd men jag tar mig i kragen i alla fall och åker med. Jag har inte missat en körresa och det tänker jag inte göra heller.
Eveliina på repet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0