21 Juli 2010 - Gifthunting!

Idag åkte jag, min syster Amanda och mina kusiner Sara och Micke till Haninge för att handla en present till min moster som fyller år i morrn. Ni får veta i morrn vad det blev :)
Efter att vi hade hittat en present åkte vi hem till mormor och umgicks lite med henne :) <3
När jag kom hem gjorde jag en liten fika som bestod av blåbärsmuffins och jordgubbs- och persikosmoothie som var riktigt mumsig! <3 Den lyckades jag med ;)









De senaste dagarna har jag levt på Kan Jang för att hålla förkylningen borta och det funkar! :D Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår vilket är jätteskönt eftersom jag åker till ungern om mindre än en vecka (!) Jag tänker hela tiden tillbaka på att jag klarade av ca 12 timmars total flygtid förra året och det är inget mot 4 timmar som det väntas bli denna gång men det är bara den jävla tanken bak i huvudet som säger att tänk om det händer något 10 000 meter upp i luften, hur kommer jag reagera då? Men det är bara att suck it up och ignorera och ta tag i problemet när det kommer...
Nu ska jag dammsuga för att mamma har tvingat mig till det -.-' xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0