Ungern Dag 7 - Återseendet av Budapest!

Det blev en lång natt, kom inte i säng förns runt tre halv fyra...det blev en lång med rolig natt! :D
Sov några timmar innan det var dags att sätta sig på en buss igen som tog en tillbaka till Budapest.

Bussresan tog några timmar men vi hade så kul på bussen så det gick fort! ^_^
Innan vi åkte till hotellet stannade vi vid parlamentet på studiebesök typ :P
Det var så häftigt! :)

Dagen outfit höhö... xD

Innuti parlamentet:





När vi var klara i Parlamentet åkte vi till hotellet och packade upp lite, sen fick vi en heldag i Budapest.
Gruppen som jag tillhörde gick en mil eftersom vi trodde att city låg närmare än vad det egentligen var...efter ett tag gick vi ner i tunnelbana för att kolla hur långt det var kvar. Vi hade gått tre stationer och hade fyra kvar...vi tog tuben de sista stationerna och spenderade en heldag i budapest! Mina fötter var såå döda efteråt!
När man åker tunnelbana i Budapest inser man hur bortskämd man är med sthlms tunnelbana! På dessa vagnar stod det fortfarade CCCP på osv...dessutom var färden inte den trevligaste men det var en erfarenhet! :)
Väl framme i City stannade vi och käkade och började sedan vår trip genom staden:


Efter mycket gående satte vi oss ner för en drink vilket fick mig på mycket bättre humör! :)

Strax efter drinken kom resten av kören och vi käkade middag på en jättefin restaurang med mat som var himmelsk! :)

Jag och Knof på restaurangen :)

Under middagen höll jag på å somna ett antal ggr, jag var riktigt trött så när jag äntligen fick lägga mig då sov jag som en stock utan oro inför det som skulle komma dagen efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0