Ungern Dag 8 - Hemresa!

Denna dag började med att jag fick sätta mig på min väska för att få igen den hihihi...
Efter det fick jag i mig två activia och sen satte man sig återigen på en buss som tog en till Bratislava där flyget hem till Sverige avgick.



Efter den långa bussresan var man framme i Bratislava och det som jag har fruktat hela veckan kommer att hända igen. Vart man än åker så måste man hem igen...

"I can see the light"

Under resans gång går jag och pratar med en av flygvärdinnorna och jag får reda på att hon har varit med om exakt samma sak som jag och det hindrade henne att flyga på ELVA år! Men så var det en av hennes väninnor som skulle gå utbildningen och fick på nåt sätt med sig henne och så påbörjade hon utbildningen och det var såklart jätte jobbigt för henne i början men till sist blev det som en vana. De fick lära sig vad som var farligt och inte farligt för planet och därför lärde hon sig långsamt att det inte är farligt och nu är hon inte rädd längre. Hon förstod precis vad jag kände och jag insåg att det inte är kört för mig heller, det finns fortfarande hopp för mig att kunna resa världen över! :)
Själva flygresan gick jättebra och den var kort! Vi startade försent och landade förtidigt, najs säger jag bara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0